Friday, February 15, 2013

I'm at UiTM Shah Alam and My Convocation day ! ❤







Bismillahirahmanirahim. Dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah dan Maha Penyayang.

Seperti yang saya janjikan pada last post.
I'm at UiTM Shah Alam. Bermula....


7 September 2012
Incik Cinta datang jemput saya dirumah. Sebab Ibu dan Ayah tak dapat hantar saya masa hari pendaftaran kolej kediaman iaitu pada keesokan harinya. So, Incik Cinta dengan rela hati sanggup datang jemput saya. Kami bertolak ke Shah Alam pada pukul 3 lebih. Dari Segamat kami ke Sungai Buloh. Rumah pakcik saya. adik kepada ibu. Disana Incik Cinta jumpa pakcik2 saya. Mesti nervous kan time tu.. HAHAHA... This is the first time saya bawa someone jumpa pakcik2 saya. 
Malam tu kami bermalam di rumah Pukshu saya di Seksyen 23, Shah Alam. Sebab rumah pukshu saya tu dekat dengan UiTM. So, takde la esok pagi kelam kabut sangat.

8 September 2012
Pukul 7 lebih kami dah keluar dari rumah pukshu. Mula2 ingat nak breakfast dulu. Lepas tu baru pergi daftar kolej kediaman. Tiba2 hati ni nak lalu depan UiTM. Tengok2 jalan dah mula sesak. Ohmaigod ! Ni kalau datang lagi lambat mesti lagi sesak. So, kami decide untuk terus ke kolej kediaman. Sesampai je Kolej Melati tu tengok orang dah mula ramai. Kami pun terus park kereta dan terus ke Pejabat Pengurusan Kolej. Alhamdulillah. Saya dapat bilik tingkat 1. Takde la tinggi sangat. huhuhu. Roomate2 saya pun semua okay. Terasa2 hati tu ada la sikit. Sedangkan lidah lagi tergigit. Inikan pula bila duduk sebilik.

LIFE AS DEGREE Student's Now Begin !

1 Disember 2012
My Convocation Day !
Walaupun just konvo Diploma. Tapi saya bangga sebab saya mampu habiskan diploma saya selama 3tahun. Alhamdulillah... Masa hari Konvokesyen tu Incik Cinta saya datang dan jumpa parents saya. Dia la orang yang mencari Ibu Bapa saya lepas majlis konvokesyen tu.  And now I'm Officially Diploma In Quantitative Science holder. Alhamdulillah. Syukur....     :)
Malas nak cerita panjang. Tengok gambar jela ye. ^_^














xoxo,             

❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...