Sunday, July 31, 2011

i-city


hello my beloved readers...
lame gak la belog ni di tinggalkan ...
sengaja menyibukkan diri.. ( sebenarnya saya memang sibuk :( )
last friday, for the 1st tyme saya pergi i-city... jakun ? yes i do ! haha !
mulanya saya tak nak masuk snowalk tu... tapi setelah melihat muka kawan-kawan saya yang kesian tu, i decide to join them...
harga tiket memang berbaloi dengan ape yang kita alami... aku rasa nak mati kesejukkan...
best la jugak... macam kat luar negara, time christmas... cume yang kurang, salji dia tak halus macam kat oversea... (cakap macam pernah gi oversea je)
1jam saya mengigil kesejukkan...
SEJUK Gyler !
try la gi sane...
rase sendiri..
tata !










with love, 
farrahlina

❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...