Monday, November 7, 2011

SmaLL REUNION.


Assalamualaikum. ^_^


Hari ini saya keluar dengan kawan-kawan saya. Mula-mula ingat keluar berempat.
Saya, Yun, Kda, n Kamal. Tapi Yun tak dapat join atas sebab-sebab tertentu.

Mula-mula amik Kamal kat rumah dia. Lepas tu amik Kda pulak. 
Pukul 1 lebih gerak ke McDonald. 

McDonald lunch hour memang ramai.
Makan. 
Gosip. 
Bercerita tentang kehidupan di UiTM.

Kamal penuntut di UiTM Shah Alam. 
Engineering (Hons.) Chemical and Bioprocess.  
(ape payah benor la kos ko ni)

Kda penuntut di UiTM Lendu Melaka. 
Diploma in Office Management.

Lepas makan, kami gi KARAOKE !
Saya memang tak pernah karaoke. 

"Kamal,aku memang tak sangka ko boleh menari sambil menyanyi. HAHA"
" Kda, nice. Ko memang minah jiwang der. Hehehe "


Lepas karaoke, kami pergi jalan-jalan kat rock garden.
mengimbau kembali zaman kanak-kanak. 
kalau nak tahu, kat sekolah dulu kami la otai.
Kamal, ketua Pengawas. 
Kami ketua Mawas.
HAHA !

Btw, aku memang happy gyler dapat hang out dengan korang semua. 
Cuti sem ni tak la aku terperuk je dekat rumah. 








Friendship isn't about whom you have known the longest.
It is about who came, AND NEVER LEFT YOUR SIDE.
Friends are the most improtant ingredients in this recipe of life.


❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

1 comment:

Syed Firdaus bin Syed 'Asri said...

xkaraoke sbb fobia kn? kene letrik kat microphone...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...