Monday, January 23, 2012

confius.


Assalamualaikum.

masih belum terlambat untuk saya ucapkan HAPPY CHINESE NEW YEAR pada atok sedara, makcik sedara dan sedara-sedara yang saya.. (takpernahkenalpunsedara-sedaraneneksaya)
saya ada sangkut paut dengan darah cina.
tapi rupa sikit pun takde rupa cina. hahaha !
banyak darah jawa kat badan ni. tu yang takde rupe cina langsung.
tapi otak saya otak cina. business n math something i love to do.

actually post ni sebenarnya nak citer pasal course yang saya nak amik mase degree..
takde kene mengena pun dengan keturunan.
aiyooo...
10 february tarikh akhir untuk apply degree.
farrah tak minat statistik. walaupun banyak subjek statistik farrah skor.
tapi farrah memang tak minat gyler statistik.
so pilihan pertama dan pilihan kedua, farrah amik bachelor of management mathematic.
pilihan ketiga dan pilihan keempat farrah amik bachelor of statistic.
doakan farrah wat keputusan yang betul ye. amin,
 UiTM DiHATIKU.

LOVE AND DESIRE ARE THE SPIRIT'S WINGS TO GREAT DEEDS
-Johann Wolfgang von Goethe

❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...