Sunday, December 11, 2011

11 month !



alhamdulillah.
11.12.11
genap 11 bulan saya dan Incik Cinta mengenali antara satu sama lain. Tapi kami masih mencuba untuk membaiki mana-mana kelemahan antara satu sama lain. Terima kasih kepada Incik Cinta sebab masih bersabar dengan kerenah saya.

Sejak semester baru bermula. Saya sibuk yang teramat sangat.Kami jarang luangkan masa bersama. Dulu masa belajar di satu kampus, masih ada masa untuk berjumpa, lunch sama. Tapi sekarang ni. Masa yang diluangkan bersama sangat sangat la sikit. Its VERY HARD for me to face this situation. ! :')
Bersabar ! Bersabar ! dan terus bersabar.
hanya itu yang mampu saya lakukan.


for Azrul Nizam:
bee, terima kasih untuk segalanya. terima kasih sebab masih bersama saya walaupun banyak kali saya susahkan awak. banyak kali saya marah awak. banyak kali saya buat awak rimas. saya hanya perlukan perhatian dari awak. awak banyak kali tolak ansur dan bersabar dengan saya. saya sentiasa menunggu awak datang berjumpa saya. InsyaALLAH saya akan luangkan masa untuk awak. sepanjang perkenalan kita. banyak benda saya dengar tentang awak. ramai orang tak bersetuju saya berkawan dengan awak. tapi makin lama saya kenal awak. saya makin yakin yang awak tak seperti apa yang mereka katakan. sayang, buktikan pada semua orang yang awak bukan lelaki seperti itu. saya percaya awak. tolong jangan buat saya hilang kepercayaan pada awak. saya sayang awak ! iloveyou n imissyousomuch !












counting our 1st anniversary.
11.1.11 ---> 11.1.12

❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...