Monday, October 18, 2010

suri rumah..



saya dengan ini mengistiharkan bahawa dengan rasminyer dilantik menjadi surirumah selama dua hari...
(gyler ape farrah ni.. hahaha... act tak gyler pown.. dy boring.. tu yg jdi mcm ni..)

esok da balek kampus..
saya tak mau sebenarnyer pulang ke kampus..

tapi apekan daya..
kalau kat rumah ni keje farrah al- maklum la ye..

surirumah sepenuh mase..

mane ade mse nk study.. huhu...
asyik bace muka buku je...

bile ntah saya nak dating dengan sayang-sayang saya tu...
tak lame lagi nak jumpe mak dengan bapak mertuaku..
(nervous nervous.. takut kene repeat doe.. tolong la elakkan.. aishhhh...)


study week da bermula....

patutnyer study..
nme pown study week...
(minggu belajar)

so belajar la...
bukan facebooking, dating, chatting or whatsoever..

dating bole..
tapi dengan satu syarat...

nk tawu? hehehe....

jeng jeng jeng....


dating la dengan buku.. bukan dengan orang...
hehehe....


my first paper on 27 october 2010...
tarikh keramat thun ni...
jadual exam t saya upload utk post final exam sem 3...
:)





p/s: exam exam exam..

❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...