Saturday, November 6, 2010

JEMEK ! thnk you...


5|11|2010...
patutnyer tyme2 mcm ni farrah kat UiTM... STUDY !
tpi dy boley duk merayau kat Bndar Segamat dengan Fara Aida...
haha !

act hari tu MY new BOYfriend a.k.a my Cousin belanje makan sbb dy da jnji nak BELANJE mkn....

so kami pun decide utk berjumpa...
then mlm b4 kami keluar, JEMEK ajak kuar jumaat mlm...
tpi biase la, saya tak dibenarkan keluar mlm...
so saya pun ckp, kite kuar ari jumaat ptg la...

so, jumaat tu kami pun berjumpa di MCDOTA... hehe...
knp mesti MCDOTA??
knp x kat KEPSI or McD?
sebab saya nak makan CHICKEN CHOP !
saya suke mkn chicken chop kat MCDOTA... sedddaappp... hehe...

saya dengan Fara Aida mkn chicken chop..
Mohd Danial n Jemek mkn ape ntah...
kesimpulan nyer ape yg mereka order x sedap.. haha !sape suh order mknn yg plik2...
lepas mkn xtw nk gi mne, so cousin saya ckp jum karok... haha !
ape lagi serbu PORT BLACK la...
1jam je mereka karaoke.. saya biase la..
jdi pendengar yg setia... hahaha !

afta that kami pun decide utk pulang ke rumah masing-masing...

:)

jemek, me n my cousin...






tengs MOHD AZMIER sebab belanje kami.... hehehe...



FARRAH !!
study for PRINCIPLE FOR ECONOMY..
LAST PAPER !!
chayok chayok !!!!






p/s: saya da berhenti utk menahan diri dari kawan dengan lelaki...
:)

❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...