Sunday, November 28, 2010

(◕‿-) thanks Cik Bonadsayang ...



award again !
thank you very much Cik Bonadsayang sebab tak pernah lupekan saya...
i really2 appreciate it sayang !
(♥‿♥✿)


Blog Bonad Sayang di mataku ..

✎ belog yang simple, cantek n padat ! sejuk mata memandang ..
(◕‿-)


Nama blog dan kenapa letak nama tu ?

✎ ✿ l ̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] mYDiɑʀγ ✿
✎ actually tajuk blog saya selalu tukar ikut mood saya. :D


Url blog dan datang dari mana idea tu ?

✎ http://4rahbcukcomey.blogspot.com
✎ dari gabungan nama saya n nama mnje yg someone selalu panggil saya bucukcomey..


Apakah kaedah penulisan blog ini ?

✎ menceritakan ape yang tersirat dan tersurat !
haha !


Apa perasaan tengok blog orang lain cantik. while u'r not .?

✎ Ade Farrah Kesah !
haha !
ta perlu nak bersaing sangat la..
this is my diary.. so sesuka aty saya la...


Bila blog ini wujud ?

✎ 13.september.2009


Siapa orang pertama tahu dan follow blog ini ?

✎ Alamak ! ta dapat di kesan..
haha !


Tag 5 Blogger.

✎ Diba Hadzim.
✎ Raja Farah Nabilah.
✎ Abg Jiji.
✎ Maizatul Noraini.
✎ Khairah husna.



ı1oʌǝʎonsɐʎɐub.. ıɥnɹʇsoɯnɔɥ.





p/s: (◕‿-) afta this --> hangout at BP Mall..

❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...