Sunday, January 16, 2011

Gotong-royong 2011


Event hari ini adalah Gotong-Royong Perdana..
semua Sektor di UiTM Segamat, Johor sibuk dengan Gotong-Royong !
hurrmm..

Exco Kepimpinan & Pembangunan Kolej Ketua Projek...
Exco Kualiti & 5S hanya penolong projek je,..
so tugas ketua more that her assistant..
haha ! 

Ain, sory la... farrah ni memang jenis yang susah sikit nak bertanya..
so next tyme if ade keje2 yang rase tak larat nak buat, bagitahu je k...
(cakap next tyme macam sambung kontrak je)

My task tak siap lagi sebenarnya...
Memerlukan kerjasama dari orang bukan senang okay...
pagi2 lagi "mereka" telah buat "kami" marah2..
susah sangat ke nak ikut ARAHAN !
saya tak suka marah orang...
sebab saya tak suka dimarahi...
tapi bila orang marah saya dan saya tahu saya salah,
saya akan senyap dan dengar teguran yang diberi...
saya faham perasaan "mereka"...
sebab saya pernah melalui ape yang "mereka" lalui sekarang..
memang semua orang penat..
tapi pernah tak "mereka" fikir keadaan "kami" yang sebagai penganjur...
lagi penat dari "mereka" k...
so 

TOLONG BERI KERJASAMA !

kalau rasa dah bagus sangat cuba la jadi macam "kami"...
"mereka" fikir "mereka" senior dah cukup bagus la !







Good character is not formed in a week or a month. 
It is created little by little, day by day. 
Protracted and patient effort is needed to develop good character.
by ~Heraclitus~
 


p/s: no oneperfect ?

❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...