Monday, September 12, 2011

ade cerita , tak ade tajuk...


hello peeps..
hari ini hari ISNIN ...
patutnya hari ini kelas full dari pukul 8 hingga pukul 6 petang...
tiba-tiba rasa macam semua cancel..
yang tak cancel pun, sengaja di cancel kan..
huwaaaahaaaha...
esok ade Vyva presentation entreprenuer...
so tibe la mase untuk siapkan Powerpoint untuk esok..

semalam saya kuar dating dengan Mat Jamboo saya...
abes satu segamat pusing cari baju untuk Pre graduation Night Mat Jamboo saya..
cari sampai puas hati...
akhirnya JUMPE jugak baju yang sesuai kot..
saya tak tahu fesyen ape yang Mat Jamboo saya nak pakai..
yang penting nampak ELEGANCE..
nak ikut Tema la katekan...
macam ni ke ?
 
 
 
 
yang penting saya lebih suka Mat Jamboo saya macam ini... 
 
semalam dinner Qs + Cs ..
congrats for Exco Qs n Cs ...





next post about Dinner Qs + Cs.

❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...