Monday, September 5, 2011

post khas hari raya


hari ini baru la saya dapat update blog ni...
haissshhh....
disebabkan cousin yang comel-comel tu tak berhenti main game onlinee...
saya sebagai kakak kene la mengalah....
Hari Raya kedua tak gi mana-mana pun...
makcik dari KL datang berkampung kat rumah...

keesokkan harinya baru gi beraya semula...
malam baru balek rumah...
penat gyler raya kali ni...
dengan sedara yang datang tak berhenti-henti...
naseb baek setahun sekali....
kalau tak raya mesti tak jumpe dyowang langsung...
yela masing-masing busy dengan kerja..

sabtu aritu gi dating dengan bee saya...
tapi bawak adek saya n kawan dy...
mula-mula gi beraya...
lepas tu gi makan kat Pizza Hut...

"bee you look so sweet wear PINK t-shirt !"
"suka sangat-sangat tengok awak dengan PINK t-shirt !" 
"next tyme kuar dengan saya wear that t-shirt okay ?"
iloveyousayang !

now saya dah kat UiTM diHATIku...
^__^






❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...