Wednesday, August 31, 2011

1 syawal 1432H


alhamdulillah...
1 syawal 1432H
pagi-pagi dah bangun...
gosok baju melayu ayah, baju melayu adek, baju kurung ibu n jubah saya...
^__^
ibu pulak sibuk memasak kat dapur...
lepas je balek sembahyang raya...
MAKAN TIME !
weeee~ (",)v
MENU :
rendang ayam
ayam masak merah
daging 
sambal kacang
sayur lodeh
 ketupat !

alhamdulillah...
kenyang suda...
lepas tu masa mintak ampun dan maaf dengan kedua ibu bapa saya...
mula la sesi menangis...
(",)
selesai suda sesi bermaaf-maafan
then siap-siap nak berkunjung ke rumah atuk di Kg Sepinang...
lame gak la kat sane..
duduk berbual dengan sanak saudara...
then lepas zohor gerak balek rumah sebab ade sedara jaoh nak datang...
sampai je rumah terus siap-siapkan ape yang patut..
sekali 3 kereta serbu rumah !
ohmaigod...
penuh  rumah... :)
tak lame je tetamu pertama balek...
datang lagi tetamu kedua..
iaitu makcik makcik saya...
^__^
memang riuh rumah..
tak menang tangan saya nak wat kerja...
balek je semua tetamu-tetamu tu...
saya tidow ...
hehehe.... 
malam ni tak wat ape-ape n tak gi mane-mane....
^__^
esok beraya lagi !











SELAMAT HARI RAYA...
MAAF ZAHIR DAN BATIN...








❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...