Monday, August 29, 2011

29th days of Ramadhan


ahlan wa sahlan...
alhamdulillah...
dapat jugak kita berpuasa tahun ni ye...
berakhir sudah bulan ramadhan...
hari ini saya happy sangat-sangat !
sebab dapat KAD RAYA daripada bee saya...
"Thank you very much sayang... 
honey sayang bee jugak"
 
sumpah teruja gyler dapat kad tu..
banyak kali saya baca kad tu..
macam tak percaya...
you are so sweet sayang...
thanks becoz appreciate me !
kad raya tu buat saya menangis ..
rindu gyler kat bee...
tak sabar nak balek UiTM jumpa bee....
esok dah raya !
tadi gi Bazaar dengan FAMILY saya...
saje jalan-jalan cuci mata...
then drop kat JAKEL...
JAKEL lelong Karpet...
tapi ibu tak beli pun..
tengok je... 


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
MAAF ZAHIR DAN BATIN...

tema tahun bukan MERAH...








❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...