Saturday, August 6, 2011

6th days of Ramadhan


ahlan wa sahlan
hari ini penat sangat-sangat....
nak cakap wat kerja berat...
tak de pulak...
tapi MODUL part 5 memenatkan saya....
buat ape je masa MODUL ?
dengar ceramah je...
tapi letih jangan cakap la kan...
3 slot non-stop....
1 slot round 2 hours...
total ?
more or less than 6 hours duduk dengar ceramah je...
dah macam MDS pulak....
huhuhu...
pukul 2.30 petang...
TAMAT suda MODUL PART 5....
yes !
lepas modul je...
terus tidow tak sedar diri...
bee saya col pun saya jawab, pastu tidow balek...
pukul 6.30petang baru bangun....
terus siap-siap nak berbuka sama-sama dengan bee saya kat NR cafe...
sampai-sampai je kat cafe tengok bee saya dah sampai dulu... hehehe~
"sayang,soorryyy sebab lambat .."

menu hari ini :
-mee goreng kerang
-ayam goreng
-roti sosej
-air teh o ais

hari ini ramai student yang berbuka kat NR cafe....
bising sangat..... tak suke

selesai je makan, balek la kolej masing-masing...
esok pagi bee saya ade test ...
GooD LUck sayang !







with love,

❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

2 comments:

Aima Syamimi said...

sweetnyer....nak join!!!

..:: 公主FaRRaH::.. said...

hehehe,,,meh la sini kalau nak join... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...