Saturday, August 27, 2011

27th days of Ramadhan


ahlan wa sahlan..
hari ini Ahad saya kuar dengan FAMILY pulak...
Jumaat kuar dengan Adek saya...
Khamis kuar dengan Kawan-kawan saya...
Rabu kuar dengan Bee saya...
ESOK  ?
tak tahu lagi....
petang tadi tolong ayah cat rumah kejap...
letih wooo....
esok sambung lagi...
rumah tak siap renovate lagi !
ohmaigod !
CONFIRM tahu ni TAK RAYA !
so sesiapa yang nak datang beraya..
datang la...
tapi duduk atas Karpet jela ye....
^__^
sorryy.... 
masalah yang tak dapat dielakkan....
tadi gi shopping baju n kasut raya....
bukan untuk saya...
tapi untuk Ayah dengan Adek saya yang bongsu...
senang gi shopping dengan Lelaki yang tak cerewet..
semuanya ok...

antara conversation saya dengan Alif.. (adik yang bongsu)

Saya: adek, baju ni cantek la... amik baju ni eh ?
Alif: tak nak la... warna pink untuk perempuan bukan untuk Lelaki...
Saya: ala.. cantek la warna pink.. Jambu wooo...
Alif: tak nak... amik yang laen...


so cari la yang baju lain, selain warna pink...
haha ! 
memilih jugak budak ni....

nak tahu something tak ?
actually semalam saya beli baju untuk bee saya..
cube teka warna ape ?
hehe...
nak tahu, tunggu la dy pakai nanti...
k la... 
daaaa....






❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...