Wednesday, August 10, 2011

10th days of Ramadhan


ahlan wa sahlan...
hari ini hari ke 10 ramadhan...
bermakna ?
tinggal 20 hari ?
hari ni kelas macam biase la....
petang tadi je tak ade kelas...
so, lepas zohor, saya dengan bee saya lepak library...
dy study...
saya kacau dy study....
hahahaha !
"soorrryyyy my dearr.. i'm toooo borringggg that tyme ..."
around 5.45pm kami pun kuar dari library dan ke Bazaar...
beli makanan untuk berbuka....
hari ini tak buka sama....
malas nak naek NR cafe tu...
so saya buka dengan rumate tersayang pada hari ini... :)
kebetulan hari ini bufday dy...
SWEET 20 dearr...... "
kesian dy kene prank semalam...
habes bau telur....
haha !
sekali seumur hidup...
ape salahnyer kan...
so chill k...
tdi lepas habes run bihun goreng...
saya gi lepak dengan bee saya...
kacau dy wat assignment pulak...
hahahha !
kerja saya, kacau Bee saya !
yaayyy !
saya je yang ley kacau dy..
orang laen tak boleh... siapa kacau, aku rembat kau !
haha ! seraaammmm nih...
enoughh for today....
S E L A M A T M A L A M ~




❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...