Monday, August 15, 2011

15th days of Ramadhan..


ahlan wa sahlan
hari ini dah 15 hari kite berpuasa kan...?
kejap je dah 15 hari...
mesti ramai dah sibuk kemas rumah, cat rumah, jahit langsir...
baju raya korang dah beli belum ?
kepada yang dah beli  :  wow ! semangat betul korang ni....
kepada yang belum beli  : masih belum terlambat untuk korang shopping raya...


tahun ni saya tak raya sangat...
sebab rumah masih dalam renovation...
so takut tak sempat siap je raye nanti..
baju raya pun maybe tak beli....
tak sampai hati nak mintak ayah dan ibu duet...
pakai je yang lama...
baju lama still okay lagi...
its means that saya still maintain lagi okay.. (sebenarnya, saya dah gemuk sikit)
haha !

kuih raya dah beli !
semangat kan ?
hehehe... baru beli kerepek je....
kuih tahun ni majoriti KUIH TUNJUK....
ngeee~
1 puasa hari tu dah wat kek batik...
tapi dah habes dah..
haha ! tak sempat raye....
insyaallah kalau sempat cuti nanti saya ingat nak wat cornflakes madu...
kuih yang digemari ramai, especially budak kecik....
sebab kuih tu sooo sweett... macam saya.. opsss!
perasan suda....
hahaha !

hari ini first tyme berbuka bersama bee saya kat Uptown(tempat makan dalam UiTM Segamat)...
before this kami Dinner je kat situ...

"thanks bee sebab nak berbuka kat Uptown..."







with love,




❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...