Thursday, August 4, 2011

4th days of Ramadhan


ahlan wa sahlan...
hari ini hari bahagia saya....
kenapa ?
sebab saya rasa bahagia la..
hari-hari pun hari bahagia, tapi tak tahu kenapa hari ini rasa bahagia laen macam sikit...
maybe sebab dah janji dengan Bee saya kot nak berbuka puasa sama-sama...
hari ini saya masih dalam mood MC...
hari terakhir cuti....
esok saya ada test..
QMT 220 (Statistical Method)...
supposely test ni hari rabu, disebabkan MC, so saya postponed hari jumaat...
hari ini buka sama-sama dekat cafe NR lagi...
tapi kali ini makanan kami pilih sendiri...
macam-macam makanan ada... tapi saya tak ada selera la nak makan makanan tu...
kenapa eh ?
actually saya nak makan ape ?
saya sendiri pun tak tahu....
blurrrr  ~__~
alhamdulillah....
hari ini  dah 4 ramadhan...
maknenyer ade 26 hari lagi la...
pastu raya ?
yaayyyyy  !
raya !
hahaha ! excited pulak...
esok saya tak berbuka puasa dengan bee saya kot...
bagi peluang dia berbuka dengan budak-budak wing dia pulak...
asyik dengan saya je kan...
:)










with love,

❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...