Tuesday, August 2, 2011

2nd day of Ramadhan


ahlan wa sahlan....
hari ini kelas its lecture takde...
so mdm Azrin yang ganti...
afta that saya gi Penawar, sebab saket mata..
tu pun atas desakkan classmate...
doktor tu baek hati bagi saya MC 3 hari !
wowww !
Selasa, Rabu n Khamis cuti ?
GREAT !
Jumaat tak de kelas...
so tak de kelas for the whole week ! wth !
Hooorraaayyyy !
kompius jadinya, nak balek atau tak...
kalau orang len mesti dyowang balek kan... tapi saya tak balek........
sebab ? rumah tengah renovate ! huh ! malas nak balek.....
sabtu ini ade MODUL part 5... tq, modul bulan puase...
dapat MC pun still gi kelas....
malas nak ponteng... rugi~
so petang tadi gi kelas FIN 260...
jumpe mox saya ( Azrul Nizam Suliman) kejap...
pulang DSLR and bagi dy kek batik yang saya buat sendiri....
rindu kat mox la !
mox ajak buka puasa kat luar dengan classmate dy... (sheena, peah n hariri)
tapii.....
saya segan ... (gedik)
so lepas kelas ikut la mox buka puasa kat Juara Ikan Bakar....
pas buka puasa kami  balek ke kampus...
huh !
kesian mox .... mesti you damn tired kan sayang...
thanks for today sayang ....
selesai suda 2nd Ramadhan...
mari kita same-same tempuhi lagi 28hari......
AZRUL NIZAM SULIMAN !
iloveyousomuuchhh !



with love,
farrahlina

❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...