Thursday, August 25, 2011

25th days of Ramadhan


ahlan wa sahlan
hari ini saya penat....
pluss happy dan sedey..
kenapa happy ? 
sebab dah start cuti raya n hari ini dapat makan kat PIZZA dengan Maizatul Noraini n Athirah Izzati...
kenapa sedey ?
sebab terpakse berpisah dengan bee saya selama seminggu...
bee saya balek pukul 2 tadi...
naek bas S&S...
T__T
sedey sangat mase hantar dy kat terminal...
saya nangis bile dy cakap jum hantar bee...
saya tak nak berpisah dengan dy...
puas dy pujuk saya...
tapi saya tak sangka yang dy menangis jugak bile tengok saya menangis..
ohmaigod sayang !
saya terkejut...
its hard untuk tengok dy menangis...
dy seorang yang paling tabah dan cekal..
eventhough banyak sangat masalah menimpa dy dari kecik sampai sekarang...
dy menangis sebab seorang perempuan...
dan saya adalah perempuan tu...
jahatkan saya buat air mata lelaki paling mahal tu menitis..
"Sorry sayang"

lepas je hantar bee saya.. 
saya pun balek ke UiTM Segamat..
sebab pukul 2.10pm saya ade kelas...
so masuk lambat...
nasib baek lecturer tu baek...  tehheee...
 pukul 6 lebih saya, Mye n Zatie kuar ke bandar...
tapi singgah Taman Yayasan... 
amik adek saya balek tuisyen...
then terus ke PIZZA HUT !
ramai orang... mula-mula staff kat sane cakap dah full...
pas tu tibe-tibe ade kosong pulak...
alhamdulillah..
rezeki kami nak makan pizza kut..
lepas makan gi Bazaar kat Dataran Segamat...
cuci mata..
semalam gi dengan bee saya...
hari ini gi dengan kawan-kawan...
esok gi dengan sape pulak ?
hehehehe...
gi dengan Ibu kot... :P

pukul 10 gerak balek dari UiTM setelah hantar mereka pulang ke Kampus...
sampai-sampai je terus peluk bantal bee saya !
RINDU SANGAT SANGAT !
T____T

esok rehat je kot kat rumah...
^__^






❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...