Friday, August 12, 2011

12th days of Ramadhan


ahlan wa sahlan
hari ni saya update blog kat rumah....
weekend kan ?
so balek la.....
:)
hari ini saya dan bee saya ade test macam yang saya cakap post sebelum ni....
SENANG gyler TEST ETR 300 tu...
sampai kami tak boleh jawab....
:)
hahaha !
pukul 4.30petang kami dah kuar....
pastu terus gi HEP....
teman bee...
kat HEP saya terserempak dengan Mak Long saya...
dy kerja kat bahagian pentadbiran...
so, tergerak mulut ni cakap nak tumpang balek...
Mak Long cakap boleh...
ape lagi, balek bilik kemas-kemas barang terus blaa....

hari ini saya dengan bee saya berbuka sama kat luar...
saya dah lame nak makan SEA LASAGNA kat Pizza Hut....
so, terus gi sane...
PENUH !
rimas sangat-sangat...
setelah tunggu lame, tapi tak ade yang datang amik order..
kami pun blaa la...
terus gi MCDOTA makan CHICKEN CHOP...
lepas berbuka kami gi shopping sikit....
lepas shopping kami gi DINNER....
di Pizza Hut....
haha !
saya NAK MAKAN SEA LASAGNA jugak...
:)
akhirnya......
saya dapat jugak !
yayyyy !

then lepas makan gi Giant...
cari barang bee saya....
tapi tak jumpe.... :(
"bee, nanti kita gi cari lagi yee...."


lepas dari Giant, kami pun pulang...
HAPPY sangat sebab dapat jugak makan SEA LASAGNA !
nyummm nyummmm ~


ade gambar kami...
tapi....
dekat handphone Bee~
next tyme la ye...
:)




with love,




❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...