Thursday, August 18, 2011

18th days of Ramadhan


ahlan wa sahlan
dah 18 hari ?
korang semua yang merantau ni dah beli tiket raya nak balek kampung tak ?
kalau belum, cepat beli...
t habes tak dapat beraya dengan family tersayang....
saya belum beli dan tak perlu beli tiket...
sebab saya masih berada di tempat saya dilahirkan....
bukan hospital la ngek !
haha !
i mean here i'm still in Segamat lorh....
hahaha !
sikit pun tak merantau.... booooo~
semua orang cakap saya manje sebab still stay here dekat dengan Family....
biar la saya nak manje ke nak ape...
saya tahu awak semua jeles kan ?
sebab rumah saya dekat dengan kampus..... :p HAHA !
disebabkan dekat, saya balek boleh tumpang sape-sape je...
but selalunyer col ayah, mintak ayah jemput...
ngade-ngade kan ?
saya memang ngade-ngade..... ^__^
kalau tak ngade-ngade dengan ayah, ibu, adek- adek saya n bee saya... 
saya nak ngade-ngade dengan siapa ?
bf korang ? mampus aku kene maki..
ayah korang ?  t kate aku gedik......
ibu korang ? t kate aku tak tahu malu...
so, saya hanya ngade-ngade dengan orang yang saya SAYANG !
tapi korang jangan nak ngade-ngade dengan dyowang...
t sorang-sorang aku rembat... 
dyowang tu semua saya Punya !

hurrmmm... hari ni 1 hari saya tak jumpa bee saya ... :(
imissyou la gemok  sayang !
tadi janji nak gi bazaar same-same then berbuka bersama...
tapi tiba - tiba HUJAN !
alhamdulillah... 
Terima Kasih ALLAH sebab turunkan Hujan.... 
Segamat dah lame gak la tak Hujan....
Panas TERIK !
:)
ingat this weekends nak gi Melaka....
cari baju raya....
tapi tiba-tiba ade kelas pulak sabtu pagi tu..
so, Melaka CANCEL....
gi kelas... isnin ade test wo !


to AZRUL NIZAM:
"goodluck for you test n Quiz tomorrow...
esok petang kita dating eh..."







❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...