Sunday, August 7, 2011

7th days of Ramadhan


ahlan wa sahlan
hari ini weekends...
so biase la...
hari ini adalah hari rehat sedunia...
lepas sahur, saya tak tidur balek...
sebab dah janji dengan bee saya nak kejut dy bangun..
pagi ni dy ade test kat DSP...
so tak tidur la saya...
lepas kejut dy baru saya tidur...
test dy pukul 10.30pg-11.30 pagi...
kejapnyer....
lepas test kami lepak dekat Uptown... (kami tak lunch k)
lepak sampai zohor...
pas zohor balek bilik masing-masing...
lepas zohor tu, saya dengan rumate saya layan citer FLAT 3A...
seram tak seram sangat la...(berapa kali terkejut kene sergah dengan rumate ku)



hari ini kami tak berbuka bersama...
sebab hari-hari kami berbuka bersama..
so bagi la peluang dy berbuka dengan rumate dy pulak...
saya pun kirim je makanan kat rumate saya...
malam tu saya ade meeting pukul 10.30mlm..
meeting ape ? adalah agenda tersendiri... :P
hehe...
esok kelas full !
8.00pagi-6.00petang !
terima kasih !
suka sangat-sangat ni.... excited gyler !
dah la...
nak rest..




s e l a m a t m a l a m ~






with love,

❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...