Friday, August 19, 2011

19th days of Ramadhan


ahlan wa sahlan
hari ini hari jumaat....
bermakna, hari cuti untuk kami JCS1135A..
sebab hari ini kami tak ade kelas.... :)
mula-mula ingatkan nak balek...
tibe-tibe dapat mesej cakap hari ni ade majlis berbuka puasa dengan Pegawai Pembangunan Kolej.
so saya tak la balek...
last minute dapat tahu, majlis tu tunda...
okay ! terima kasih...
saya cool lagi....
then dapat mesej lagi...
cakap malam ni ade meeting pasal dinner....
ALRIGHT !
at least ade jugak keje nak buat kan....
petang  gi la bazaar dengan bee saya,..
tengah lepak-lepak kat Uptown tunggu masa nak berbuka...
tiba-tiba satu UiTM Segamat blackout !
urrrghhhhh !
tension saya...
so final DECISION !
saya Balek Rumah...
now saya kat rumah dah..
so, bai bai UiTM....
memang tak la nak gi kelas esok pagi kan.....
huh !
hari ini saya dengan bee saya berbuka dalam gelap kat Uptown...
hahaha !
torch light Dinner gitu....
ape boleh buat...
dah nasib badan....
saya nak cakap sikit ni kolej lelaki....
macam Zoo....
terjerit-jerit.... 
kami kolej perempuan pun tade jerit-jerit pun taw...
gediks la budak lelaki ni...

esok nak Buat ape ye ?
tunggu next post....
ape plan selepas plan shopping di Melaka diBATALKAN....







❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...