Tuesday, August 23, 2011

Di Kala Kelas Cancel


bosaannn...
tensionnn...
sengalll...
okay !
ini yang selalu berlaku dikala kelas dibatalkan... (ayat skema disitu)
oh pensyarah yang disayangi...
kenapa cancel kelas dikala saya semangat nak gi kelas...
semangat ke ?
tidak sebenarnya.... 
kelas tu jaoh gyler...
boleh kering kalau tak pakai payung...
motiff sangat ayat saya ni...
hahaha !
ape pun bersyukurla kelas cancel...
so ape saya nak buat sekarang ni ?
tidow ?
dah cukup tidow dah...
sampai sahur pun tak bangun...

"sorry bee, sayang tak sedar la alarm clock tu berbunyi..."
 heeee....
semalam sebelum tidow...
rutin harian adalah bergayut sampai kredit habes...
tipu ~
kredit tak kan habes... 
sebab kami pengguna setia DIGI EASY PREPAID...
plan ni menawarkan package CALL free ke 3 no BUDDY's...
^__^
sebenarnya bergayut sampai kene marah dengan bee sebab dah lewat still tak tidow...
dy tak tidow takpe pulak...
mentang-mentang hari ini dy kelas pukul 2 je....
cisss !
ini tidak adil ! HAHA !
dy marah saya sebab dy sayang saya....
betul tak bee ?

hurrmmm....
act saya tak pandai menulis atau berkarya...
tapi bab MEMBEBEL...
NO.1...

bee : mane tak tumpahnyer kuah kalau tak ke awak...

motif dy cakap macam tu sebab IBU saya memang selalu membebel....
kalau rasa-rasa nak bersama DJ LIVE hari-hari..
sila la isi borang mohon pindah ke rumah saya...
AZRUL NIZAM B. SULIMAN adalah salah seorang pemohon....
HAHA !
tapi adakah permohonan dy berjaya ?
tunggu la lagi 7 tahun...




 

 nota untuk bee,
sayang, terima kasih sebab selalu sangat sangat sangat sangat layan kerenah honey..  terima kasih untuk telinga bee sebab selalu dengar honey membebel, tahan kene marah dengan honey, ikut cakap honey.. terima kasih untuk tangan bee, sebab selalu lapkan air mata honey bile honey menangis... terima kasih untuk kaki bee, sebab selalu bawak honey gi jalan-jalan, ikut kerenah honey nak gi sane sini, selalu hantar makanan untuk honey... dan yang paling penting, terima kasih untuk hati bee yang sentiasa menyayangi honey dan benarkan honey berada disana.. honey tawu, kadang-kadang bee rimas,fedup, bengang, tension, bosan, layan kerenah girlfriend awak ni kan ? but sampai sekarang bee still cool je dengan honey.. panas baran bee pun jarang honey dapat rasa... terima kasih sebab tahan panas baran awak. 
terima kasih sebab sangat sangat sangat memahami diri ini....
you always in HEART !









with love,

❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...