Sunday, August 28, 2011

28th days of Ramadhan


ahlan wa sahlan
saya baru je balek kuar dengan Kawan-kawan saya...
hari-hari kan saya kuar...
tapi bukan beli pape pun...
bawak adek saya shopping kasut dy..
susah layan orang yang CEREWET !
tension taw ...
haizzzz....
petang tadi continue cat rumah...
tapi tak siap lagi...
lusa dah raya !
ohmaigod ! 
memang tak raya la saya macam ni...
assignment tak siap lagi...
buku pun tak bukak lagi..
naek cuti ni ade TEST !
SUPERB belambak !
hurrrmmmm....
esok nak gi CAR WASH !
cuci kereta yang dah sebulan tak cuci...
lemas weyh !
sumpah kotor gyler...
^__*

arini dah 4hari berpisah dengan bee saya..
rindunyer kat dy...
T__T
tak sabar nak jumpe dy raye nanti..
imissyousomuch !

adakah esok malam saya kuar lagi ?
tunggu la post esok !
daaaa..






❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...