Thursday, August 11, 2011

11th day of Ramadhan


ahlan wa sahlan...
alhamdulillah...
saya masih diberi peluang untuk menyambut bulan Ramadan...
pagi tadi tak bangun sahur...
sedar-sedar je dah pukul 9....
huhuhuhu...
kalau saya tak bangun...
bermakna bee saya pun  tak bangun la....
hahaha !
"soorrryyy bee... honey lupa nak set alarm clock...."
hehehe...
kelas pukul 10..
dengan malasnyer bangun gi kelas...
boleh pulak lecturer tak datang !
SUPERB ...
subject ?
ETR 300.. entrepreneurship !
esok test subject ni la....
10 chapter kene bace...!
sumpah banyak gyler....
terima kasih prof !
saya suka bace-bace ni....
haha !
malam, study la dengan bee saya !
kononnyer nak study...
tapi hampeh...
bee saya memang study ...
saya ?
mesti la kacau dy study...
bile kene marah, baru la buat muka merajuk pastu berlakon macam study...
lepas tu dy dah siap bace, saya pun tanya la ape yang dy paham...
malas nak bace kan... so tanya la...
sebenarnya tak masuk otak pun ape yang saya bace !
so esok TEST subject membaca !
TEORI sahaje...
wish me n sayang saya dapat jawab dengan jayanya....


"bee, honey suka cara you explain dekat i... 
bersungguh-sungguh nak wat i sampai paham ! 
thank you sayang ! "







with love,





❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...