Saturday, August 20, 2011

20th days of Ramadhan


ahlan wa sahlan
hari ini saya ade kelas tambahan....(dah macam sekolah je)
kelas pukul 10.00am-12.00pm...
kelas ITS 232...
hari selasa ade test ITS...
so lecturer saje wat kelas tambahan...
pagi tu pukul 10pagi ayah dengan ibu hantar balek UiTM... 
sob sob... T__T
then lepas kelas biase la....
membute je...
haha !
kene pulak hujan...
sedap woo tidur,...
nyenyak je...
sampai telajak....
naseb baek ade bee saya...
so pukul 6 lebih dy col suruh saya turun Uptown...
dy belikan makanan untuk saya....
"thanks sayang ... "
lepas makan kami balek kolej masing-masing la...
malam saya ade meeting untuk Event Dinner akan datang....
Dinner tu insyaallah kalau takde masalah 8 September 2011...
tema : Busana Muslimah... 
pakai ala ala Muslimah la... 
for sure ramai pakai Jubah right ?
termasuk saya !
^__^

Minggu depan last week puasa !
pastu dah raya !
yayyy ! 




with love,




❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...