Tuesday, September 6, 2011

♥ si Dia ♥


bile si dia memakai baju selain biru, hitam,merah dan putih...
since couple saya Tak Pernah tengok si dia pakai baju warna 
PURPLE
PINK
TURQUOISE
asyik-asyik baju MALAYSIA, PORTUGAL,MU...
aishhhhh.....
kalau dah suka kat baju tu...
sampai LUSUH si dia ni pakai...

"sayang, saya nak awak pakai baju warna PINK!"

so aritu gi Padini...
puas cari baju  warna pink....
akhirnya jumpa baju warna PINK + PEACH..
chantek sangat kaler dy...
lembut je...
so saya pun beli khas untuk Si Dia....

sabtu tu jumpa si dia n gi beraya...
terus bagi dan suruh si dia pakai baju tu...
hensem sangat bile si dia pakai baju tu..
nampak so sweet....
SAYA SUKA SANGAT SANGAT!






Si dia nak cucuk mata saya .. :(



❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...