Sunday, October 16, 2011

16 Oct 2011


hye... hari ini saya masak special untuk Incik Cinta saya... saya masak makanan kegemaran dia. Ayam masak Kicap. kesian Incik Cinta kena tunggu lama sebab saya lambat hantar... lunch on 3 pm.. "sorry bee... honey busy plus leka ... tu yang lambat sikit... " 
Kami berkelah kat bawah baiduri.. tak pernah ade moment ni... saya pun tak pernah masak untuk dia.. hari ini tiba-tiba saya nak dia makan ape yang saya masak... saya tanya dia. saya masak sedap ke tak.. dia jawab " tak cukup " haizzz... tak menjawab soalan langsung... 
Lepas makan lepak-lepak , berbual-bual. lepaskan rindu setelah 2hari tak jumpa... insyaallah.. hari selasa ni saya datang melawat Incik Cinta lagi... kali ni menu lain pulak... hopefully masakan saya tak buat Incik Cinta food poisoning... teheee.... ^_^
Lagi seminggu Incik Cinta dan saya akan berjaohan.. semester hadapan Incik Cinta dah tak ade kat UiTM Segamat. sebab Incik Cinta dah grad... :( sedey..
btw, saya akan sentiasa menunggu Incik Cinta menunaikan janji Incik Cinta.


ayah Athirah Izzati sakit yang agak kritikal. 
saya harap ayah dia cepat sembuh seperti biasa...
kawan-kawan tolong doakan agar ayah Athirah Izzati iaitu Makhul bin Munajat kembali sihat seperti sediakala. 
AMIN.


❤ thank you for drop here. FOLLOW and LIKE ❤

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...